“Development of Digital Transformation Occupation Based On Demand-Led System” Projesi İş İlanları

PROJE YÖNETİCİSİ

Görev Tanımı: “Avrupa Birliği İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi Operasyonel Programı (İKG OP) kapsamında finanse edilecek

“Development of Digital Transformation Occupation Based On Demand-Led System” projesinin genel yönetiminden sorumlu olacaktır.

Görev ve Sorumluluklar:

  • Proje ile ilgili faaliyetleri, süreçleri, amaç ve hedefleri, kaynakları, yetki ve sorumlulukları, iş dağılım ağacı, maliyetleri ve zamanlamayı içeren detaylı Proje Yürütme Planını oluşturmak.
  • Proje planı doğrultusunda, projenin koordinasyon, iletişim, bilgi ve belge yönetimi, planlama, raporlama gibi faaliyetleri yürütmek.
  • Proje ekibinin, proje planına ve bütçeye uygun olarak hedefe yönelik faaliyetleri yerine getirmelerini sağlamak ve kontrol etmek.
  • Proje sözleşmesine uygun olarak faaliyetlerin teknik, insan kaynağı, maliyet ve zamanlama açısından sürekli takip etmek.
  • Proje paydaşları ve proje ekibiyle ilişkileri koordine etmek; iletişim ve işbirliğinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlamak.
  • Proje süresince ilgili kamu kuruluşları ile ilişkileri kurmak, sürekli ve düzenli olarak iyi iletişimin ve işbirliğinin devam etmesini sağlamak.
  • Proje ekibine teknik ve yönetsel destek vermek, en yüksek verimle çalışabilmeleri için gerekli düzenlemeleri yapmak.
  • Proje gidişatı kapsamında gelen değişiklik taleplerine uygun olarak proje yürütme planını güncellemek ve ilgili paydaşlarla paylaşmak.
  • Proje durum raporlarını ve ilgili faaliyetleri zamanında hazırlamak ve ilgili birimler ile paylaşmak.
  • Proje risklerini öngörmek, risk yönetim planını oluşturmak ve yönetmek.
  • Proje performansının ölçme ve değerlendirmesi için gereken temel standart ve göstergeleri hazırlamak ve izlemek.
  • Bilişim Teknolojileri STK’ları ile proje çalışmaları yapmış olmak.

SERTİFİKASYON UZMANI

Görev ve Sorumluluklar:

  • VOC Test Merkezi sınav merkezini kuracak ve koordine edecektir.
  • ISO 17024’ün gereklerinin ve sınav sisteminin hayata geçirilmesiyle ilgili tüm süreçlerin sorumluluğunu üstlenecektir.
  • Sertifikasyon sisteminin oluşturulmasında ilgili STK’lar , meslek örgütleri, üniversiteler, kamu ve özel sektör temsilcileri ile koordinasyon ve işbirliği sağlayacaktır.
  • Sınav Merkezi Yönetim Temsilci olarak görev alacak.
  • Sınav Merkezinin Yönetim ve işleyiş sorumluluğunu üstlenerek Yönetim Temsilcisi olarak görev alacaktır.
  • Pilot Sınavların uygulamasını yapacaktır
  • Sektördeki mesleklerle ilgili yetenek eksikliği raporunu hazırlayacaktır.

TÜM ADAYLARDA ARANAN NİTELİK VE YETKİNLİKLER:

  • Üniversitelerin Mühendislik , İşletme, Ekonomi veya İstatistik bölümlerinden mezun
  • En az 15 yıl yöneticilik ve iş deneyimine sahip
  • Proje Yönetimi ve Ekip Yönetiminde deneyim sahibi
  • Çözüm odaklı ve analitik düşünebilen
  • İletişimi ve problem çözme yeteneği kuvvetli
  • Organizasyon ve koordinasyon yeteneğine sahip
  • Planlama ve iş takip yönü güçlü
  • İnsan ilişkileri ve zaman yönetimi konularında yetkin
  • Sıkı teslim tarihlerinde ve yoğun tempoda çalışmaya alışık
  • Microsoft Office uygulamalarını iyi kullanan
  • Çok iyi derecede İngilizce bilen
  • Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmayan
  • Askerlik hizmetini tamamlamış olmak (erkek adaylar için)

Çalışma Süresi: 18 ay, tam zamanlı

Görev Yeri: İstanbul

Adayların özgeçmişlerini ön yazı ile en geç 8 Aralık 2020 tarihine kadar info@tbv.org.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.