PROJE YÖNETİCİSİ
Görev Tanımı: “Avrupa Birliği İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi Operasyonel Programı (İKG OP) kapsamında finanse edilecek
“Development of Digital Transformation Occupation Based On Demand-Led System” projesinin genel yönetiminden sorumlu olacaktır.
Görev ve Sorumluluklar:
- Proje ile ilgili faaliyetleri, süreçleri, amaç ve hedefleri, kaynakları, yetki ve sorumlulukları, iş dağılım ağacı, maliyetleri ve zamanlamayı içeren detaylı Proje Yürütme Planını oluşturmak.
- Proje planı doğrultusunda, projenin koordinasyon, iletişim, bilgi ve belge yönetimi, planlama, raporlama gibi faaliyetleri yürütmek.
- Proje ekibinin, proje planına ve bütçeye uygun olarak hedefe yönelik faaliyetleri yerine getirmelerini sağlamak ve kontrol etmek.
- Proje sözleşmesine uygun olarak faaliyetlerin teknik, insan kaynağı, maliyet ve zamanlama açısından sürekli takip etmek.
- Proje paydaşları ve proje ekibiyle ilişkileri koordine etmek; iletişim ve işbirliğinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlamak.
- Proje süresince ilgili kamu kuruluşları ile ilişkileri kurmak, sürekli ve düzenli olarak iyi iletişimin ve işbirliğinin devam etmesini sağlamak.
- Proje ekibine teknik ve yönetsel destek vermek, en yüksek verimle çalışabilmeleri için gerekli düzenlemeleri yapmak.
- Proje gidişatı kapsamında gelen değişiklik taleplerine uygun olarak proje yürütme planını güncellemek ve ilgili paydaşlarla paylaşmak.
- Proje durum raporlarını ve ilgili faaliyetleri zamanında hazırlamak ve ilgili birimler ile paylaşmak.
- Proje risklerini öngörmek, risk yönetim planını oluşturmak ve yönetmek.
- Proje performansının ölçme ve değerlendirmesi için gereken temel standart ve göstergeleri hazırlamak ve izlemek.
- Bilişim Teknolojileri STK’ları ile proje çalışmaları yapmış olmak.
SERTİFİKASYON UZMANI
Görev ve Sorumluluklar:
- VOC Test Merkezi sınav merkezini kuracak ve koordine edecektir.
- ISO 17024’ün gereklerinin ve sınav sisteminin hayata geçirilmesiyle ilgili tüm süreçlerin sorumluluğunu üstlenecektir.
- Sertifikasyon sisteminin oluşturulmasında ilgili STK’lar , meslek örgütleri, üniversiteler, kamu ve özel sektör temsilcileri ile koordinasyon ve işbirliği sağlayacaktır.
- Sınav Merkezi Yönetim Temsilci olarak görev alacak.
- Sınav Merkezinin Yönetim ve işleyiş sorumluluğunu üstlenerek Yönetim Temsilcisi olarak görev alacaktır.
- Pilot Sınavların uygulamasını yapacaktır
- Sektördeki mesleklerle ilgili yetenek eksikliği raporunu hazırlayacaktır.
TÜM ADAYLARDA ARANAN NİTELİK VE YETKİNLİKLER:
- Üniversitelerin Mühendislik , İşletme, Ekonomi veya İstatistik bölümlerinden mezun
- En az 15 yıl yöneticilik ve iş deneyimine sahip
- Proje Yönetimi ve Ekip Yönetiminde deneyim sahibi
- Çözüm odaklı ve analitik düşünebilen
- İletişimi ve problem çözme yeteneği kuvvetli
- Organizasyon ve koordinasyon yeteneğine sahip
- Planlama ve iş takip yönü güçlü
- İnsan ilişkileri ve zaman yönetimi konularında yetkin
- Sıkı teslim tarihlerinde ve yoğun tempoda çalışmaya alışık
- Microsoft Office uygulamalarını iyi kullanan
- Çok iyi derecede İngilizce bilen
- Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmayan
- Askerlik hizmetini tamamlamış olmak (erkek adaylar için)
Çalışma Süresi: 18 ay, tam zamanlı
Görev Yeri: İstanbul
Adayların özgeçmişlerini ön yazı ile en geç 8 Aralık 2020 tarihine kadar info@tbv.org.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.